Hiç arkadaşım olmadı, dışlandım neden böyle oldu?

Hiç sokağa çıkmadım desem yeridir çünkü oynayacak hiçbir arkadaşım yoktu. Okulda da sürekli dışlandığım, aşağılandığım için de okulda da hiç arkadaşım yoktu. Ayrıca 9 yaşımdayken hipertroit tanısı koyulmuştu, o yüzden de aşırı zayıfım. Şu an çok şükür sağlıklıyım, hipertroit geçti ama hala zayıfım. Kilo almaya çalışıyorum, o ayrı. Ama hiç fiziksel kavga etmedim, hiç yumruk ve dayak yemediğim için de fobi gibi bir durum var. Korkuyorum.

Hiç arkadaşım olmadı, dışlandım neden böyle oldu?
Cevapla