Aşırı sinir oluyorum ya nasıl takmayabilirim ağlıycam?

Annem aşırı rezil bi insan çıldırıyorum ya. Duştan çıkmıştım, tam odama geldim aşağıdan bağırmaya başladı bana, camdan bak diye ama öyle böyle bağırmak değil bi taraflarını yırtıyor üstümü giyiyorum ben de. Camdan baktım kovayı indir diyor bizim m*l komşularda camdan düşcek nerdeyse. Rezil ediyor beni her zaman ya valla bıktım. Ben de dediği şeyleri çektim, aşağı indirdiğimiz sepeti kırdım, artık indirtmesin diye. Sürekli böyle ya, bi yere gidince de yollarda hep beni küçük düşürür azarlar. Beraber hastaneye gitsek yollarda bağırır yavaş yürüyorum diye falan hakaret eder.
Aşırı sinir oluyorum ya nasıl takmayabilirim ağlıycam?
Cevapla