Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaş ya da sevgili araya buzzz gibi bir soğukluk getirirdim.
Acımam kırarım 😏
Ağlarım
Cevap
1Cevap
Bu yüzden 5 senelik can ciğerim kankam dediğim insanı bıraktım şimdi özür diledi tabi ama kırıklık var hala
Yine de bir şansı hak eder insan...🍀
Çift kırmızı çizgi çizerim. hayatimdan uzaklaştırım.
Eğer çok kırıldıysam uzaklaşırım anında. Az buçuk kırıldıysam bende onu kırarım.
Gönlümü alana kadar konuşmam.
İlişkime ara verirdim.
Yakınlığa göre değişir
İntikam alırdım
Oturur ağlarım
Yol veririm ben bidaha hayatımda olamaz o kişi
eski arkadaşım*
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar