Otobüste yanınızdaki yemek yemeye başlarsa ne yaparsınız? Ne hissedersiniz? :))?

Dün otobüse bindim, yanıma bir kız oturdu; 1-2 durak sonra çıkarttı torbadan bir dürüm, bir yandan yiyo bir yandan sos döküyo her ısırdığında:D ben de yürüyüş yapmış dönüyordum, acıkmışımda, ne yalan söyliim canım çekti:D inmeme az kaldığı için bir şey demedim ama uzun kalacak olsaydım bir parça isterdim:Pp
Otobüste yanınızdaki yemek yemeye başlarsa ne yaparsınız? Ne hissedersiniz? :))?
Cevapla