Hak ediyor bazısı zamanında adisyonu alıp içmediğim suyu niye yazıyorsun diye cikistim adama abi olur mu yanlışlıkla olmuştur dedi. Dedim hep mi yanlışlıkla oluyor her geldiğimde düzeltiriyorum. Zam yap ama canım yerine koyma insanları diye eskiden böyleydi şimdi ise dışarıda yediğime güvenmediğim için kendim yapıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
evet bazen olabilir.
Hayır kimseye bol keseden hak vermiyorum hiçbir zaman.
Aman sen kimseye hak verme zaten 🤨
Evet kavga çıkarıyorum hep utanç verici 🙈😒
Hak ediyor bazısı zamanında adisyonu alıp içmediğim suyu niye yazıyorsun diye cikistim adama abi olur mu yanlışlıkla olmuştur dedi. Dedim hep mi yanlışlıkla oluyor her geldiğimde düzeltiriyorum. Zam yap ama canım yerine koyma insanları diye eskiden böyleydi şimdi ise dışarıda yediğime güvenmediğim için kendim yapıyorum
Nasıl tepkiymiş o jdjdj hahaha hani len görsel hani video hani link😂🤣🤣🤣
Orada duruyor bak güncellemeye 🤔
Yok video🤔
Var video mobil webden gir
Yok ben uygulamadan giricem🤔
Hangi adam? Pek tepki vermem
Instagram reels e paylaştim 🤔
Adam haklı da hakkını yanlış savunmuş yalnız
Görünmüyo
Nasıl görünmüyor 🤨
Uygulamadan girince görünmüyo demek
Uygulamadan görünmüyor evet 🤔
Video foto yok 😅
Nasıl yok güncellemeye bak bakayım 🤔