Gençliğimi hep eve kapalı geçirdim hayatta çok şey mi kaçırmış kaybetmiş oldum?

32 yaşındayım ergenliğimi gençliğimi hep eve kapalı asosyal işsiz geçirdim senelerdir hiç evden dışarı çıkmıyorum en güzel yaşlarımı hep evde geçirdim senelerce evden dışarı çıkmadan yaşadım hâlâ dışarı çıkmıyorum hiç arkadaş çevrem de olmadı sevgilim kız arkadaşım da olmadı hiç gezmedim eğlenmedim ömrüm evde geçip gidiyor dışarıyla hiçbir alakam yok 20 li yaşlarım evde geçti şimdi de 30 lu yaşlarım evde geçiyor ben hayatta çok şey mi kaçırmış kaybetmiş oldum?
Gençliğimi hep eve kapalı geçirdim hayatta çok şey mi kaçırmış kaybetmiş oldum?
Cevapla