Geç başladığınız, geç öğrendiğiniz, geç kaldığıniz neler var sizce bu hayatta?

Çok şey sayılır buna aslında ama ilk aklima gelen nedense üniversite oluyor. İki sene geç başladım 😀.
Ayrıca daha önceden aşırı hirsliydim. En iyisi, en başarılısi, herşeyin bilirkişisi ben olmaliymisim gibi hissederdim ama hayatta en önemli sıfatın "sağlıklı olmak" olduğunu çoğunluğa göre geç öğrendim.
Veee her insanın bir olmadığını, herkesin herşeyi yapabilecek potansiyele olduğunu, insanların gerçekten vahşi canlılar olduğunu da son birkac yıl içinde öğrendim...
Bu olgular dışında aklıma gelen bir şey yok. Ya da daha geç kalmadim, bilemiyorum..
Siz peki? Sizce nelere geç kaldınız?
Geç başladığınız, geç öğrendiğiniz, geç kaldığıniz neler var sizce bu hayatta?
Cevapla