Çok şey sayılır buna aslında ama ilk aklima gelen nedense üniversite oluyor. İki sene geç başladım 😀.
Ayrıca daha önceden aşırı hirsliydim. En iyisi, en başarılısi, herşeyin bilirkişisi ben olmaliymisim gibi hissederdim ama hayatta en önemli sıfatın "sağlıklı olmak" olduğunu çoğunluğa göre geç öğrendim.
Veee her insanın bir olmadığını, herkesin herşeyi yapabilecek potansiyele olduğunu, insanların gerçekten vahşi canlılar olduğunu da son birkac yıl içinde öğrendim...
Bu olgular dışında aklıma gelen bir şey yok. Ya da daha geç kalmadim, bilemiyorum..
Siz peki? Sizce nelere geç kaldınız?
Ayrıca daha önceden aşırı hirsliydim. En iyisi, en başarılısi, herşeyin bilirkişisi ben olmaliymisim gibi hissederdim ama hayatta en önemli sıfatın "sağlıklı olmak" olduğunu çoğunluğa göre geç öğrendim.
Veee her insanın bir olmadığını, herkesin herşeyi yapabilecek potansiyele olduğunu, insanların gerçekten vahşi canlılar olduğunu da son birkac yıl içinde öğrendim...
Bu olgular dışında aklıma gelen bir şey yok. Ya da daha geç kalmadim, bilemiyorum..
Siz peki? Sizce nelere geç kaldınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer