Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Bazı şeylere geç kaldığımı düşünüyorum. özellikle de huzur ve mutluluk gibi. ama tabi hayat bu belki de bir gün bulabilirim istediğim şeyleri.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çok şey ben genel olarak hayata geç kaldım hiç sevgilim olmadı hiç arkadaşım yok iş bulamadım hiç tatile gitmedim 28 yaşındayım çok kalitesiz yaşıyorum. Birde beni hor görenler var onların neyse
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bazı şeylere geç kaldığımı düşünüyorum. özellikle de huzur ve mutluluk gibi. ama tabi hayat bu belki de bir gün bulabilirim istediğim şeyleri.
Çok şey ben genel olarak hayata geç kaldım hiç sevgilim olmadı hiç arkadaşım yok iş bulamadım hiç tatile gitmedim 28 yaşındayım çok kalitesiz yaşıyorum. Birde beni hor görenler var onların neyse
Hiç bir şeye
Hiçbir*
Dönüp yorumu tekrar mı okudun 😅
Yorum yaptıktan sonra yorumlarımı 1 defa okuyorum mesela bak yazım yanlışı yapmışım düzelttim😀
O dediğin wp konuşmalarında yapılıyor🤦♂️
Ben burada da yapıyorum nolmuş
Ne kızıyon ki bende verdiğim cevapları okurum 😒
Kızmadım jwjww sanki yüzyüze konuşuyorsun wjej
Konuşurken random veya emoji atılmadığında ciddi ve gergin ortam varmış gibi hissediyorum fkdkd
Bu ben jfjfj jf
Günaydınn 💆♂️ ha sen ha ben ne fark eder fkfkfk
Günaydın fjfj
İyi akşamlar şlsdşls
Egitm hayatmla ilgili seyler
Her şeye.. Neyseki hala umudum var.
Keşke yaşasaydım.
boşa yaşadım
Bir çok şeye
Hiçbir şeye
Herseye