İnsanlar bana bilgisiz ve aptal geliyorlar, sizce bu normal mi?

İnsanlar bana bilgisiz ve aptal geliyorlar bu sebeple çok fazla diyalog kurasım gelmiyor sonra da yalnız takılıyorum. Ben de çok bilgili değilim ama en azından bazı erdemlere sahibim örneğin bilmediğim konuda susmak gibi. Ama insanlar çok salak geliyorlar ve belli bi seviyede iletişim kuruyorum. Sizce bu normal mi?
İnsanlar bana bilgisiz ve aptal geliyorlar, sizce bu normal mi?
Cevapla