Hayatınızda görebileceğiniz en gamma erkeklerden biriyim ve alfaya dönüşebilmek için farklı yollara baktım. Tek isteğim incel olmamaktı ve bunu başarabiliyorum ayrıca mgtow da olmamak istiyorum fakat bunların üstesinden gelebilmenin yolunu da alfa olmak sanıyorum. Soru gayet açık özellikle hemcinslerim cevap verebilir. Normalde buraya gamma erkek özelliklerini falan yazardım ama uzun olurdu üşenirdiniz. Dileyen internetten özelliklerina bakabilir hem de genel kültür olmuş olur.
Güncellemeler
+1 yıl
Oneitis sendromundan kurtulmak hakkında da tavsiyede bulunabilirsiniz.
Tam bir gamma erkeğiyim, alfaya dönüşebilir miyim?
Aga sen kafayı sıyırmışsin ne gerek var sacma sapan terimlere karakterli ol yeter
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Alfa beta gamma omega delta sigma. Erkeklik karakteri piramidi gibi. Hepsinin ayrı bir kalıbı var. Ona göre hayatını şekillendirmek daha mantıklı. Çok karakterliyim fazla karakterliyim fazla duygusalım, oneitis sendromundan da kurtulmak istiyorum.
Yav benim anlamadığım optimist olmaya çalışıyoruz olmuyor. Şu son yazdığın cümleye de ben katılıyorum zaten ama depresyonda olursak veya psikolojik bir yanlışımız olunca da bizi suçluyorlar. O son yazdığın yüzünden ben asla optimist olamayacağım. Sadece kız için de değil, hayatın kendisi için.
Babalarımız dedelerimiz 20 yaşında neler neler yapıyorlardı? Benim 19 20 yaşında kayda değer hiçbir başarım yok. Hiçbir fayda sağlayamıyorum. Bataklıktan çıkılmıyor çıkmaya çalışıyorum gerçekler yüzüme çarpıyor ben yine de elimden geleni yapıcam 20 yaş erken değil.
@wtspmA-n Knk hiyerarşi gibi bişey var en altta beta ve delta var en üstte alfa ve sigma ortası da gamma ve omega. Böyle daha açıklayıcı. Hepsinin tanımı ve özellikleri var. Hepsinin hayata bakış açısı farklı olaylara fırsatlara vs farklı bakıolar ve karakterleri de farklı hatta karşı cinse göre bakışları da farklı.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Aga sen kafayı sıyırmışsin ne gerek var sacma sapan terimlere karakterli ol yeter
Alfa beta gamma omega delta sigma. Erkeklik karakteri piramidi gibi. Hepsinin ayrı bir kalıbı var. Ona göre hayatını şekillendirmek daha mantıklı. Çok karakterliyim fazla karakterliyim fazla duygusalım, oneitis sendromundan da kurtulmak istiyorum.
Geçmiş olsun
Lan oğlum salakmısınız? Ne gaması ne alfası geometrideki bilinmeyenler mi?
www.google.com/.../erkek-tipleri-olan-alfa-beta-omega-delta-sigma-gama-erkek-nedir&ved=2ahUKEwiBy4bCxOLxAhUkhP0HHfUqCf4QFnoECAMQAQ&usg=AOvVaw1fCutuyEXJeoIoLmsm44Tv
Allah Allah
Onu yanlış attım bu linke tıkla seyler.eksisozluk.com/erkek-tipleri-olan-alfa-beta-omega-delta-sigma-gama-erkek-nedir
istesen de olamazsın karakter değimez.
Kader değişiyorsa bence karakter de değişir ama çoğu zaman alıştığımız şeyden vazgeçemiyoruz ondan dediğin gibi oluyor.
Kader değişmez kim dedi kader değişiyor diye sadece biz öyle sanıyoruz.
Bazı şeylerin sınırı vardır istesende yapaman o yüzden fazla zorlama kendini
@Grakasham Kız içinse boşa uğraşma alfa malfa sökmez tip olcak önce boy olcak para olcak
Yav benim anlamadığım optimist olmaya çalışıyoruz olmuyor. Şu son yazdığın cümleye de ben katılıyorum zaten ama depresyonda olursak veya psikolojik bir yanlışımız olunca da bizi suçluyorlar. O son yazdığın yüzünden ben asla optimist olamayacağım. Sadece kız için de değil, hayatın kendisi için.
Özgür iradeyle her şey değişebiliyor. Ne insanlar var 1 senede öyle bir değişiyorlar ki tanıyamıyorsun. Ben de öyle istiyorum ama iyi anlamda.
ama sen de çok sabırsızsın daha 20 yaşında hemen olsun istiyorsun sabret be zamanla olur her şey ne acelen var
Babalarımız dedelerimiz 20 yaşında neler neler yapıyorlardı? Benim 19 20 yaşında kayda değer hiçbir başarım yok. Hiçbir fayda sağlayamıyorum. Bataklıktan çıkılmıyor çıkmaya çalışıyorum gerçekler yüzüme çarpıyor ben yine de elimden geleni yapıcam 20 yaş erken değil.
kız için erken onu demeye çalışıyorum da geç değil hala
Dönüşüp ışıma mı yapacan
Yok ya kensi dünyamı ışıtayım yeter. Bu öz güvensizlik ile hiçbir şey ışıldamaz zaten.
merhaba ben de gammayım uğraş verdin mi alfaya dönüşmek için , ne kadar uğraştın , bir şeyler oldu mu merak ediyorum
Birinin sanki yardımıma ihtiyacı var ilacın bende
Özelden yaz
Ne diyon la
Beni herkes anlayamaz :D zaten sadece herkes alfa ve betayı biliyor ben ikisi de değilim bakalım bilenlerin cevabına bakıcam.
Valla okurken bende aynısını dedim
@wtspmA-n Knk hiyerarşi gibi bişey var en altta beta ve delta var en üstte alfa ve sigma ortası da gamma ve omega. Böyle daha açıklayıcı. Hepsinin tanımı ve özellikleri var. Hepsinin hayata bakış açısı farklı olaylara fırsatlara vs farklı bakıolar ve karakterleri de farklı hatta karşı cinse göre bakışları da farklı.
Gamma ne demek ya
Karakter çeşidi.