
Kilo verip bir kalıba girmeye çalışmaktansa, eskilerin gurur duyduğu Koca Yusuf gibi yiğit pehlivan nasıl olabilirim?
#Vesselam

estetiksel olarak kötü duruyor misal ben 187 83 kiloyum istesem 95 kiloya kadar çıkarım fakat gereksiz ve itici olur pehlivan değiliz sonuçta artılarıda hiç bir yumrukta yere düşmessin kolay kolay
Bu nam değil yağ salmış ama ne kadarda yiğit bir erkek
Yenilerin hayran olduğu biscolata erkekleri gibi kaslı kalıplı olsan daha iyi olur sanki :/
Eski kafalıyım ben..
Evde kalırsın abi
Bu yüzden kalacaksam gururla kalırım..
Olsun sen yine de dikkat et :/
Peki
Sanırım yakın zamanda bizim burda güreş yarışları var Seyyah buyur gel bekleriz :-)
Çırparım 😄😄
Anlamadım ki :-) neyi çırpıyorsun :-)
Pehlivanları 😄😄
Heeee tamam gel Çırp yaaaa :D
Yorgunum ya.. yoksaaa 😅😅
Ya dilime dolandı bu aralar çırparım lafı..
bir video izledim de ordan 😄😄
Dinlen de gel , yenilen pehlivan güreşe doymazmış lafı geldi aklıma :D
Cevap
1Cevap
Çok itici bir görüntü bence, bizim memlekette her sene panayır kurulur güreşler yapılır 😃
Niye itici olsun?
Güç gösterisi
Ee pehlivan dediğin göbekli olur..
Ayrıca o başpehlivan oldu
Çok çalışmak lazım güreşçiler gobekliymis gibi gözüküyor ama aslen çok sağlam kalıp ve kas kütleleri var
Sanırım çok yemek yerseniz olabilir.
Pehlivan olalım derken bu olursak 🤔
cf.kizlarsoruyor.com/.../...-9d01-9ea101d757b4.jpg
Sanırım evet.. 😕
Şimdiden başladı
Kaburga kemiğim, etimi sıkıştırıyor..
Kurşun yemiş gibiyim nefes alamıyorum bazen..
Bıraktım çok yemeyi, ekmek yemeyi..
Eyvallah ama böyle de iyi yani 😄
mide fesadi geçirene kadar yemek ye
Yok az yiyorum ama öz yiyorum
Olma Seyyah bu ne😊
Ayı boğan 😄😄
Tövbe tövbe 😀😀
Koç bu koç..
Aslann aslann
Ooooo aslanim😂😂
😎😎
:D :D
yeee kanksss
Heyt be yürü
😎😎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar