Alfa erkekden Sigma erkeğe dönüştüm. Detaydaki anlattıklarımla bu durum normal mi beyler?

Arkadaşlar ben kendi zekamı ve gücümü çok iyi kullanan insanlardan birisiyim. Mesela okulun en popüler çocuğu, yakışıklısı veya kızların bakış açısıyla da gönül eğlendiren erkek tipi. Ortamda baskın karakterli birisiyim ve lider vasıflıyım Saygı ve sevgi gören bir insanım belki korktuklarından belkide sevdiklerinden ama her türlüde bu insanı hoşnut ediyor ancak başıma gelen çok enteresan bir şeyi anlatıcam ve belkide bu normal bir şeydir. Hepimiz çamurun içindeyizdir ama sadece birazımız yıldızlara bakar. Size dediğim gibi ben doğuştan bir alfa erkekken zamanla düşündüğüm ve gerçekleşmesi en zor, en büyük hayalim sürekli aklımı kurcalıyordu. Düşünebiliyorsam ve gerekli koşullar varsa başarması çok zor bile olsa gerekli irade ve sabırı göstererek en büyük hayalimi başarabilirdim. Bu süreç içinde zamanla hayal avcısı olmaya başladım ve içimde sürekli o hayalin aşkıyla yanıp yutuşuyordum halada öyle. Gün içinde sürekli aklıma geliyor hatta aklımdan çıkmıyor bile öyle bir hal aldı. Bende bu sebepden dolayı sigma erkeğe dönüştüm. Sigma erkekde alfayla eşdeğer güçlü fakat çok daha sessiz. Herkes bu gücünde farkındadır ancak alfa kadar ön plana çıkmak istemez. Şu an beni bu hale sokan kafamdaki bu düşünceler. Sabırsızım ve kafamdaki hayalin bir an önce gerçekleşmesini istiyorum ama bunlar zaman isteyen şeyler. Ve şunadaa çok eminimki kafamdaki o hayal ya da hayller gerçekleşince eski olduğum alfadan çok daha güçlü bir alfa olucam şu an hayalim hemen gerçekleşmedi diye kafama bu düşünceler girdi diye sigmalaştım. Siz bu durum için ne diyorsunuz fikirleriniz neler?
Alfa erkekden Sigma erkeğe dönüştüm. Detaydaki anlattıklarımla bu durum normal mi beyler?
Cevapla