Şimdi ben efendi erkek mi oluyorum? Detaya bakabilir misiniz?

Birlikte olduğum kadını asla aldatma gibi bir düşüncem olmaz. Evlilik pek düşünmüyorum. İçkili yani meyhane olsun bar olsun o tarz yerlerde gayet uyum sağlayan biriyimdir. Alkolü de severim. Eğitime önem veren biriyimdir. Ama pek kadınlardan anlamam. Yani genelde onlar beni tavliyor bakışları ile. Biraz çekingen bir yapım var onlara karşı. Normal arkadaşlar arasında bir sorun yaşamam iş kadınlara gelinceye çekingenlik oluyor ancak belli bir süreden sonra onlar benim yanımda çekingen olmaya başlıyor. Kedileri çok seviyorum. Tavşan falan da aynı şekilde. Askeri tarz ve takım elbise tarzı giyinmeyi seviyorum. Genelde tek başıma yaşamayı seviyorum. Genelde yardımsever ve iyi niyetli biriyimdir. Bu yüzden kazık çok yedim. Bu yüzden insanlardan soğudum. Öfkeli birine döndüm. Spor ve tehlikeli aktivite beni cezbediyor alkol ile birlikte.
Şimdi ben efendi erkek mi oluyorum? Detaya bakabilir misiniz?
Cevapla