Benim deyimimle "en fazla ölürüm" felsefesi ya da sizin deyişinizle umursamazlık :)?

Hiç birşeyi umursamayıp en fazla ölürüm diyip etrafındakinleri sinir eden tek benmiyim :D
Benim deyimimle "en fazla ölürüm" felsefesi ya da sizin deyişinizle umursamazlık :)?
Cevapla