Sizce kadınların mı IQ'su daha yüksek yoksa erkeklerin mi?

İki bireyi kıyaslayınca işler değişir ama genelleme yapıyorsak bence erkeklerin IQ'su (mantıksal zekası) daha yüksek. Kadınların EQ'su (duygusal zekası) yüksek diye düşünüyorum. Yanlış olabilir tabii ki. Oy kullanırken objektif olmaya çalışalım.
Kadınlar
Erkekler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce kadınların mı IQ'su daha yüksek yoksa erkeklerin mi?
Cevapla