AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
abin hakkını almışsa sende hakkını almasın ezdirme kendini yedirtme hakkını kal evinde
Bu yaşa kadar niye çıkmadın acaba ekonomik özgürlük varsa çıkılmalı ayrı eve diye düşünüyorum
Bence eğer kavga ve stres varsa ve ne güzel hemen yakında ev çık bence imkanın varsa
Tek yaşamak kolay değil hocam ekstra para masrafı eğer param çok diyorsan çık yoksa önermem
Çıkmak zorunda değilsin
Ne yapayım peki? Katlanayım mı ömür boyu
Ben olsam çıkmazdim annemi ozlerdim
Ana kuzusu değilim
Ben 23 yaşındayım çıktım ayrı ev müthiş bir şey
Bekar mısınız? Nedeni? Birikim varmıydı çıkarken?
Bekarım memur oldum deli gibi kpss çalıştım şimdi ayrı evdeyim
He a q. amerika ya burası geç bile kalmışsın
Eve çıkmakla mı?
Çık sen çık
Madem ev senin eve çık
Açıklamada " sana ev felan yok bu evi terk et" dediğini yazmıştım
Ağrımaz başını ağrıtma kal ailenle
Ayrı bir evde başım neden ağrısın? Tek yaşarım krallar gibi huzurlu huzurlu
1 hafta filan kafana göre takılırsın güzelde geçer ama sonra sıkılmaya başlarsın yemektir kıyafet ütüsüdür her şey çıkmaya başlar
Para biriktirmek istiyorsan çıkma.
İstiyorum ama başka seçenek yok. Çıkıcam. Birikim felan umrumda olmaz bu saatten sonra
Babanı ihbar et ev sana kalsın
Vicdanım el vermez
Çıkma imkanın varsa çık bence
Kiraya çıkmayı düşünüyorum
Yani eger kirayı ödeyecek ve bütün masraflarını karşılayacak kadar bütcen varsa bence çık kiraya
Birikim yok ama hallederim
Maddi durumun musaitse çık ama kolay degil yani
Durumun varsa çık ben çıktım rahat ettim
maddi olanaklar varsa olabilir bence
Yumurta tavuktan çıkmış çıktığı yeri begenmiyor
Bence çik ben rahatım zor olsada maddi vs
Kardeş iş ya da meslek var mı
Ailenle anlaşamıyorsan ayrı eve çıkman mantıklı.
Ne şanslı aileler var bizde borç odeyek
Çık senin sağlığından kıymetli mi ya
Baban artık büyüdün defol git diyor sana açık açık
25 yaşına kadar evden ayrılmayan da ne bileyim
bence çık bu kararından vazgeçme diren
İstediğin gibi şansına sahip olursun
Halin vaktin iyiyse çık
Babanı ihbar et kurtul
Kral ayrı eve çık fakat irtibatı kesme,
İrtibatı kesmesek ne olacak? Ban huzur bile veremeyen bir aile ne verebilir?
o senin ailen, irtibati kesme kral biliyorum zor fakat hallerini hatırlarını sor
Kendi ayaklarının üzerinde dur
Madem neyden aranıyor?
Gasp ama suçlu değil. Eski arkadaş ortamı yüzüne. içinde bulunduğu çete babaminda adını vermiş. Nasıl olduysa haksız yere firar da
O zaman neden kaçıyor
Gidip ifade versin savciya
Olmuyor işte içeri alırlar
Girip çıkar
Ömür boyu kacacak mi böyle yanu
Kendisine bunu dedigimiz zaman kızıyor. Gidip yatayım mı onu mu istiyonuz diyor. Askerden geldiğimden beri çekiyorum işte vardır Allah'ın bir bildiği
İş bul
Oku
Kendini kurtar
Sadece bunu derim sana
İşim var zaten asgari ücrete calisiyorum okumak zaman kaybı
Bu kafayla okuma zaten sen ömür boyu asgari ücretle çalışmaya devam et
Bu kafayla derken ne demek istiyorsunuz yanlış bişey mi dedim
Okumak zaman kaybı degildir genç adam
Okumak, insani zihnini açar
Hayata bakışı degistirir...
Ergen gibi laf sokmanin derdinde değilim
Lakin okuma konusunda doğru düşünmüyorsun
Huzurun yoksa çıkmalısın.
Yok Allah belamı versin. Yok babam vermiyor evde huzur. Firar da kaçak aranıyor zaten. Annemde sabret yakında af çıkacak bitecek cezası onun da psikolejisi bozuk diyir. Olan bana oluyor ne yapsam bilemiyorum
Gelir düzeyin iyi ise çıkabilirsin.
Asgari ücret
Tek kişiysen sıkıntı olmaz diye düşünüyorum asgari ücret yeter bence
Yeter krallar gibi yaşarım
Mesafe iyidir aradaki krizleri de düzeltir
Eğer halin vaktin varsa ayrıl derim
Öyle gözüküyor usandım artik
Hiçbişey senden önemli değil canını sıkma umarım ailendeki sorunlar tez zamanda son bulur
Sağolasin
Sende sağol 😊
Aranıyor ise polise git...
Sen kendi babanı polise ihbar eder miydin?
İmkanın varsa çık
İmkanimda yok durasımda yok
Manita mısın kardeş sen ailenle yaşıyon😅
Nasıl yani?
evlen sende
Bunun ne alakası var evlilikle? Evlenince daha mı iyi olacak? Hem evlilik nasip işidir sevdiğin biri olur evlenirsin. Hadi biri çıktı evlendim diyelim böyle bir babayla nasıl yaşarım aynı çatı altında, ona boyun eğerim bir de düğün için
evlen ayrı eve çık eşin de çalışır mutlu geçinirsiniz yoksa tek aç kalırsın
Keşke dediğin gibi kolay olsa her şey de evlensem
nedne zormuş tipsiz misin
Hayır tipim iyi, tipe mi bakıyor evlilik. Her şey para 💸
işsiz misin asgari ücret mi aliyon
İşim var, Asgari ücret
azmış olsun ara bul birini evlen yoksa kafayı yiceksin psikopat babanla
Istda mi yasiyorsun
Düzce'de
Valla bende dusundum ayri eve cikmayi ama cok pahali kiralar orda ne kadar bilmiyorum ama sen arastir bazen tek yalniz yasamak en mantiklisi geliyor Allah yardimcin olsun kardesim
Burda 500-600
Valla iyi o zaman kendine guveniyorsan cik derim
Ayrı eve çık..
Öyle olacak. Tek başıma yaşarım ama huzurlu yaşarım
Rahatsan cikma
Rahat değilim
Çık
Çık tabi ayrı yaşa relax
En son öyle yapicam relaxx
En doğrusu dostum 👍🏻
E yuh. Ben olsam aşırı sıkılırdım
istersen çık
Istersen neden olmasın
Çıkma
Çalışıyorsan çık
Çık.
çık.
Henüz erken diye düşünüyorum
Çıkabilirsin
Ayrı eve çık
Okul oku.
Zaman kaybı
Keyfin bilir.
cikma ayol
Neden
ailene bağlı o iş
Babalar niye böyle
Böyleler işte Allah'a havale ediyorum ben.
Aynen bende.. Senden yana sıkıntı olmasın yeter ki sen yine saygını bozma inşallah tez zamanda huzura erersin
İnşallah tek isteğim o
Peki annen?
Annem derken
Onunlada mı aranız kötü
İşin var mı
İyi kötü bı işim var. Calisiyirum işte asgari ücrete
Huzur yoksa çık