
#Wlesya🌸

Dar düşünceli ve kendi bildiğini okuyan, yargılayıcı ve kendi doğrusunu başkalarına aşılamaya kendine görev biçmiş vb. gibi kişilere kendimi ifade ederken zorlanıyorum çünkü anlamıyorlar, anlamayan bir insan uğruna da bir yerden sonra kendimi ifade etmeyi bırakırım.
Ben doğru ifade ettiğimi düşünüyorum ama karşımdaki anlamak istemiyorsa eğer kendimi yırtayım yine de faydası yok. Anlamak isteyen istediği gibi anlıyor çünkü.
Hayır kendimi ifade yeteneğim hem sözel hem yazılı olarak oldukça net ve anlaşılır. Ama benim anlattıklarım bir yerde karşımdakinin anladığı kadar😏
ya da anlamak istemiyorlar anlasalar bile kendi istedikleri gibi şekillendirip anlıyorlar belkide.
İşlerine geldiği gibi anlıyorlar genelde☺️
Kendimi konuşmamla duruşum ile çok güzel ifade ettiğimi düşünüyorum. Akıcı konuşmamın ve düzgün diksiyonumunda etkili olduğu kanısındayım
Cevap
21Cevap
Dinleyen olduktan sonra kendimle ilgili konuşmayı, kendimi ifade etmeye çalışmayı severim. Şöyle de bir şey var ki büyük çoğunluk hep anlamak istediği şekilde anlamaya eğilimlidir. İyi anlaşılmak istenmek ise güzel ya da çirkin "algılanmaya" göre değişir. İki kişi var diyelim, biri net yakışıklı diğeri net çirkin. Bu noktada çirkin olan ne desin de dinletsin kendini? Anca beleş para falan vereceğini söylerse dinlenir. Yakışıklı olan ise iyice sıçıp batırmaması şartıyla ne derse desin hep iyiye yorumlanır. Her şey bu kadar net. A*ını s*ktiğimin yerinde konuşmak, dert anlatmaya çalışmak o kadar gereksiz ki... %99 durumlarda "yemek ver", "su ver", "d*mal" gibi birkaç kalıp yeter aslında insan hayatında. Nitekim hayvanlar bu anlayıştadırlar. Geri kalan her şey laf paparası olarak kalıyor.
Kendi anlamak istediğini anlayan, yanlış anlayan, yargılayıcı gibi insanlara evet ifade etmekte zorlanmıyorum değil, ama onların duydukları bizim sesimizse anladıkları kendi bildikleridir. Sanırım bu hayatta en zor şey, insanlara kendini anlatabilmek, ifade etmek. Bu kadar laftan anlamazın içinde
Merhaba,
Yanlış anlaşılmaktan korkmuyorum. İfade ederken pek sıkıntı yapmıyorum. Bu konuda kendime güveniyorum. Güzel ve akıcı konuşabiliyorum. Bu benim en belirgin özelliklerimden biridir.
Kitap okumak, kişisel gelişim, pozitif olmak, sakin ve sabırlı olmak
Bunlar ifade etmede insanı üst noktaya taşır.
Ben %90-95 oranında ifade edebiliyorum. Eksik kalan kısım ya benden ya karşımdakinden kaynaklı olabiliyor
Kendimi çok açık ve net bir şekilde ifade ediyorum. Buna rağmen anlaşılmadığım, ya da yanlış anlaşıldığım oluyor. Sinir bozucu bir durum
Evet çok yaşıyorum bu sorunu. Biraz geri planda bırakıyorum kendimi, Sonra insanlar beni tanıyınca genelde arkdaşlıklarımda uzun ömürlü oluyor.
Şanslı olduğumu düşündüğüm konulardan biri. İşim gereği sanırım biraz da. Kendimi ifade etmekte zorlanmadım hiç bir zaman.
Üzgün olduğumu, hata yaptığımı ya da özür dilerken zorlanırım. Ve de seni seviyorum derken zorlanırım. Ama onun dışında şakır şakur anlatırım.
Anlatsakta anlıyorlar mı ki bir şey söylüyorum kelalaka anlam çıkarıyorlar. Karşı tarafın zekadı nekdarsa o kadar anlaşılıyoruz
Hayır, asla! Belki de hayatta en başarılı olduğum konu, kendimi iyi ifade etmek..
Ağlamadan durabilirsem tabiki kolayca açıklarım kendimi🍃
Hiç zorlanmıyorum çünkü herkesin anlayabileceği bir dilden anlatırım.
Konuşsam kendimi ifade ederim ama öyle bir ihtiyaç duymuyorum
Çok. Onlar benim ne demek istediğimi 5 sene sonra ancak anlıyor.
Lafın gelişi ya
Çekiyorum , hoş insanlarda anlamak istediğini anliyor.
Benim için cok zor bir durum. Ne yapsam da insanlar beni çok soğuk bir insan olarak nitelendiriyorlar. Halbuki samimi biriyimdir de. Seviyeli ve agır başlı biri olduğum için kendimi ifade ederken zorlanıyorum..
İnsanlara kendimi tüm ihtişamı ile ifade etmemek için özellikle soğuk ve sakin duruyorum. Eger birine gönlüm ve kafam isinmazsa buzhanelere gel😂😂😂
Çoğu zaman ifade etsemde bazen yanlış anlaşılabiliyorum belki bu birazda karşı tarafın kırılgan ve narin yapısından kaynaklanabiliyordur. : )
Hayır zorlanmıyorum. Açık ve net konuşurum. Anlamıyorsa sorun ondadır.
Beni herkes anlıyor da en çok sevdiklerim anlamıyor bende ona yanıyorum 😔
Evetya. Kendimi anlatmayı sevmiyorum zaten. Anlatamıyorumda😄
İnsanların ne dediğimi anlaması için aynı şeyi beş kez tekrar ediyorum "nEEE AnLaMIyOm Bi dAhA söYLee" cümlelerinden de bıktım yani sen düşün gerisini
Evet bu konuda çoo zorluk çekiyorum.. Kendimce doğru kelimeleri kulanıyorum ama karşı taraf sürekli yanlış anlıyor..
Kendimi hem sözel hem yazılı olarak ifade edebiliyorum bu konu hakkında hiçbir sıkıntım olmadı sonuçta beni benden başka kim bilecek de anlatacak :)
Evet bazen derdimi sözcüklere dökemiyorum
Hayır, kendimi ifade etme konusunda çok rahatım.
Bn karmaşık, bunu aktarmakcok zor.
Çok zorlanıyorum hemde
hoşlandıgım kadına ifade ederken oluyor
benim soruma bakar mısın yorum yap ama
Çok kişi üstüme geldiği zaman ifade etmekte zorluk çekiyorum
Hayır gayet iyi ifade ediyorum
Ediyorum ama anlamak istemiyorlar
evet kimse anlamıyor beni
olduğu kadar deniyorum yapamasamda :D
Hayır hiç zorluk çekmedim. :D
evet
anlatmak anlaşılmaktan daha zor
kendimi iyi ifade ederim
Maalesef evet
Bazen evet
Bazen.
Yok ifade edemiyorum.
Cekmiyorum
çekmiyorum.. etmiyorum çünkü :/
Zorluk çekiyorum.
hayır bu konuda çok iyiyim..
Bazen
Evet
Zorluk çekmiyorum.
Yanlış anlaşılıyorm konuşma tarzım yüzünden
Duruma bağlı
Çekmiyorum
Bazen
Hiç düşünmedim :d
Evet
Evet bazen
Bu konuda rahatım
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?