Genc olmama ragmen artik yolun sonuna gelmis gibi hissediyorum, Sizi hayata ne tutuyor?

Depressyon ilaclari psikologa falanda gorundum ama sanki artik ölmeliymisim gibi hissediyorum, artik son anlarimi yasiyormusum gibi hic bir sey ilgimi cekmiyor
Ölecegini onceden bilen hastalar gibi sanki oturmus ölumun beni ne zaman gelip bulacagini bekliyorum.
2-3 ay oluyor boyleyim
Yok olmak istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bazen insan her seyden bikipta artik öleyim diye isyan ediyor, ama benim durumum tamamen farkli ölecegim sanki icime dogmus ve yakinda ölecekmisim gibi hissediyorum bundan korkmalimiyim yoksa normalmi kabul etmeliyim bilmiyorum. Bazi insanlarin hissleri kuvvetli bende onlardan biriyim ve bu ölum dusunceleri 2-3 ay oluyor veni rahat birakmiyor, evet eskiden de intihar dusuncelerim ölmek gibi dusuncelerim vardi ama bu sefer ki tamamen farkli
Genc olmama ragmen artik yolun sonuna gelmis gibi hissediyorum, Sizi hayata ne tutuyor?
Cevapla