25 yaşında olmak nasıl bir his, sizce hayatın başı mı orta yolu mu?

25 yaşında olmak nasıl bir duygu tabiki güzel bir duygu biraz yetişkin gibi biraz hayatınnta başındasın ama birazda bir çok şeyi yaşamış gibisin bence sizcde öyle değil mi siz ne düşünüyorsunuz?

25 yaşında olmak nasıl bir his, sizce hayatın başı mı orta yolu mu?
Cevapla