SİZCE BANA İLGİSİ VAR MI yok mu YAŞADIKLARIM HİSSETTİKLERİM NEDİR?

Aynı yerde çalıştığım bir arkadaş var ilk günden beri sürekli bana baktığını ve gülümsediğini beğendiğini görüyorum ben aslında onu pek beğenmedim ama kafa yapisi ve duruşu falan iyi biri hoşuma gitti neyse çocukla ara sıra sakalasip flortlesir gibi gulusuyoruz ama net bir adım atmıyor Geçenlerde bunun iş yerindeki başka arkadaşlarıyla denk geldim oturdum bana soruyorlar sevgilin niye yok seni bizim Muratla yapalım diye ben de Niye Muratin öyle bir isteği mi var dedim hayır ikiniz de bekarsiniz ondan dediler ben de o zaman çok isterse kendi söyler dedim ama yine de bir şey değişmedi aslında biraz anlasam bir şeyler hissettiğini veya istediğini ben adım atarım da tam bir şey göremiyorum bunun dışında ne zaman aynı ortama denk gelsek ben yanımdaki sandalyeyi çekip gel otur diyorum 5 dk oturup sıkılıp kalkıyor hep telefonla oynuyor ya da erkek arkadaşlarını alıp oyun oynamaya gidiyor geçenlerde bilekliğimi beğendi ona hediye ettim dedi ki al benim bilekliğim de senin olsun Ben de sevinip tamam derken bir anda el hareketi yapıp bunu alırsın falan dedi ben takıntılı falan değilim sadece niyetini tam anlayamadığım için ne düşünmemi hissetmem gerektiğini bilemiyorum sizce ne var bu işin içinde bu davranışlarının anlamı nedir vazgeçeyim mi tamamen çünkü hep böyle tarafsız kalırsa kendi içimde kurmak beklenti içinde girmek istemiyorum?

SİZCE BANA İLGİSİ VAR MI yok mu YAŞADIKLARIM HİSSETTİKLERİM NEDİR?
Cevapla