Kırmamak adına sessiz kalışlar, insanın kendisinden verdiği taviz midir?

Kırmamak adına sessiz kalışlar, insanın kendisinden verdiği taviz midir?
Kimi zaman aile büyüğümüz hayatımıza karışır ve hani kırmamak ve incitmemek adına o kararlarımızın arkasında duramayıp, büyüğümüzün dediğini yaparız ya..
Bu sessiz kalışlar aslında kendimiz hakkına bir taviz veriş midir?
Kırmamak adına sessiz kalışlar, insanın kendisinden verdiği taviz midir?
Cevapla