Susmak erdemli bir davranış mıdır, yoksa pasif insanların uydurduğu bir saçmalık mı?

Ben katılmıyorum sustuğum zaman karşıdaki kişinin daha çok arsızlaştığını düşünüyorum.
Sizce susmak erdemli bir davranış mıdır yoksa pasif insanların uydurduğu bir saçmalık mı?
😊❤️🌺
Susmak erdemli bir davranış mıdır, yoksa pasif insanların uydurduğu bir saçmalık mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru seçileceğini hiç düşünmüyordum, thank you...😊🌺🌼
Susmak erdemli bir davranış mıdır, yoksa pasif insanların uydurduğu bir saçmalık mı?
Cevapla