Susuyorsam aseletimden değil öfkemdendir diyebilir misiniz?


Sessiz kalmak olması gereken bir tututmdur bence. Asil insanların yapacağı bir eylemdir. Ama her zaman sessiz kalınmamalı. İnsan susacağı yeri ve konuşacağı yeri bilmeli.
Susuyorsam tartıştığım kişi beni anlamayacağı icindir.
sessız kaldıgım zaman karsımdakını benı anlamayacagını dusundugumdendır. Kabullendım anlamına gelmez.
benim sessiz kalmam insanları kırmak incitmekten korkmam aslına bakarsan yoksa kabullendigim yok
Cevap
6Cevap
Susmak bazen susmaktır bir anlamı yoktur. Öylece susarsın. Susmak için sebebi olmaz herkesin. Anlatmaktan yorulmuş da olabilirsin karsindakinin seni anlamayacağını da biliyor olabilirsin. Sonuç olarak birseyler iter susmaya
Karsidakini umursamadigini gosterir. Ama mesela biri senin yanında birine zarar veriyorsa ve sen sesini cikarmiyorsan bu farklı bişeye girer.
Yannis Ritsos'un böyle bir şiiri var.
https://i.hizliresim.com/88aNPa.jpg
Ben bazen sinirden yanlış şeyler söylememek için de susarım ama bunu düşünemeyecek kadar kızmışsam artık ağzıma geleni söylerim.
Konuşmak için zamanı bekleyip o an susuyorsan asaletten olup kabullenmek olmayabilir. Ama her zmn susyorsan o yenilgiyi kabullenmektir bence
Eğer bir haksızlık veya herhangi bir olay karşısında susuyorsan ya karşısındakiden korkup saygı duyuyosundur ya da çok seviyosundur kıramıyosundur
Her zaman değil ama bazen en güzel cevap. Bazen de gecikmiş tepki soytarılıktır. Dengeyi ayarlamak lazım
Cevap vermiyorum ben genelde insanları takmam istediği kadar konuşsun ben haksız duruma düşüyüm nolcak sanki asıl seviyelerine düşmek insanı küçültür
Kabullenmek degilde ugrasmaya degmior kendini yiprtaipsun o yüzden çoğu zman sessiz kaliorum karşı kişiyi ikna edemiosun ne halin varsa gör dusuncesi olsyr bir zmndn snra
susmak en iyi cevaptır bazen, kabullenmek değildir her zaman
Benim hayat metodum; Sus, Çünkü seni anlayacak kadar yeterli değiller.
Bence hayır insanlar sinirlendikleri zaman da susabilirler karşısındakileri kırmamak için. Yani ben öfkelendiğimde susarım.
Herkes konuşmayı bilir; ama konuşmak uzatmaktır ve huzursuzluk getirir
Öfkemi neden saklayayim susuyorsam karsimdakine merhamet gösteriyorumdur
Tabikide kabullenmek degildir. Mesela ben susmussam noktayi koymusum demektir.
Allah a havale etmektir
Gereksiz görmektir
Görmezden gelmektir
Kabullenmektir
vs vs...
herşey o suskunlukta saklı zaten susmak en iyisi anlamazlar konuşunca zaten nasılsa
Susmak kabullenmek değildir tabiki ama tartıştığın kişiye de bağlı.. Karşındaki ben susturdum zannedecek biriyse susmamak gerekir bence 😊
Her zaman değil tabiki ama "sükunet en büyük cevaptır" bazen de. Karşındakine söyleyecek laf bulamamazlıktan çok umursamazlığı ve edebi gösterir.
Hayır.
Çok şey bilen susar. Ama cahil olan sadece konusur...
Kişiye göre değişir yani karşındaki nası anlamak istiyosa
Kabullenmek anlamina gelmiyor bence
Saygimdan sustugum oldu cok.
Kabullenmek güzeldir..
Söz sükutsa gümüş altındir
Susuyorum çünkü açıklamaya üşniyorum.
Susmak da bir çeşit tepkidir
Susuyorsam umrumda olmadığından
Sağ duyunu koruduğun anlamına da gelebilir.
susmak bazen cok daha fazla sey anlatir
Her zaman değil
Evet.
Hayır
Susmak acizliktir
Kesinlikle degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar