Yaşadığım hayattan nefret ediyorum? Değiştirmek için ne yapmalıyım?

Annem bana ölürsen bir boğaz eksilmiş olur dedi. Odamda sessizce ağlamaya çalışıyorum. Lanet olası bir atıştırmalık yüzünden. Sadece biraz mısır yemek istedim. Her gün aynı saçmalık... Benden bir halt olmaz... Her zaman kiloluydum, doğru dürüst göremiyorum, derslerden yüksek alacak kadar çalışkan değilim, Tıp kazanacak kadar başarılı olamadım... Zamanında beni yemek yemem için döven annem artık yeme diye azarlıyor. Hiçbir zaman onun istediği biri olamadım. Zeki değilim, yeteneğim yok, başarılı da değilim... Artık dayanamıyorum. Bu hayatı ben istemedim. Ben sadece özgür olmak istiyorum.
Yaşadığım hayattan nefret ediyorum? Değiştirmek için ne yapmalıyım?
Cevapla