En yakın arkadaşımla küstük, ikimiz de adım atmıyoruz. Ne yapacağız?

Ben haklı da haksız da olsam her daim ilk adımı attım. Çünkü haklılıklarımızıda haksızlıklarımızıda benmerkezden gördügümüz için büyüttügümüzü ve bunu konuşarak halledebilecegimizi düşündüm. Fakat bu sefer arkadaşımla aramda aslında küçük ona göre tabii ama benim alındıgım bir olay geçti ve 2 haftadır konuşmuyoruz. kendisi çok sinirli bende daha sakinimdir onani nazaran ama bu sefer sinirlendim. Ne takipten çıktık ne de fotoları sildik. Bir kere brni engrlledi (kısa bir süre sonra tekrar açtı) bu sefer afım atmanın nedeni ise alınmaktan çok daha ziyade her daim ben adım atabiliyorken onun atıp atmamısını merak etmem. Ben adım atmadım vr şu an en uzun küslügümüz. Bazdn ondan sogudugumu hissediyorum bazen güzel anılarımız geliyoer aklıma bazen onun yalzıca alışkanlıklarımdan biri oldugunu düşünüyorum. Ne yapmalıyım sizce?
En yakın arkadaşımla küstük, ikimiz de adım atmıyoruz. Ne yapacağız?
Cevapla