Onunla kopamıyoruz ama birlikte de olamıyoruz. Ne yapmalıyız?

2 aydır konuşuyoruz ama sürekli kopmalar oldu ama biz hiç kopmadık. Bir kere görüştük ben ilçedeyim o ilde. O biraz ilgisiz biri yani az yazar az arar. Kendisi çevik kuvvet. Belkide iş yoğunluğundan böyle ama. Bir kaç kez konuşmayı kestik ben onun ilgisizliğinden şikayet ettim ya da bir kaç kez kız eklemesinden. Her ne kadar yeter konuşmayalım desekte günde 5 6 mesaj bile olsa birbirimizle muhatap olmadan edemiyoruz. Ben bu arafta olmaktan yoruldum ama elimden bir şey gelmiyor. Bir kere buluşçaktik konuşcaktim görevi çıktı.

Onunla kopamıyoruz ama birlikte de olamıyoruz. Ne yapmalıyız?
Cevapla