Anksiyete bozukluğu ve takıntı nasıl geçer?

Yillardir doktor kontrolunde ilaç kullanıp bırakıyorum. Ama gecmiyor. Gecen sene haziranda tekrar basladim antidepresanlara. Aşırı derecede takıntılıyım. Herşeyi kafama takarım. Kontrol hastasıyım. Birşeyi en az 5 kere kontrol ederim. Mesela gece yatmadan kapıyı kitlerim ama bi 6 7 kere bakarım kitledim mi kitlemedim mi diye.. Mesela boyle yaparsam insanlar ne dusunur hakkımda. Canım cok sıkılıyo içimde bi sıkıntı var ozellikle hava kararınca ağlamak istiyorum o kadar sıkılıyorum ki sanki cok kotu seyler olcakmis gibi hissediyorum. Konustugum bi erkek var. Mesaj atiyorum görüp cevap vermediginde kafayı yiyorum. Cok sinirliyim ve biri dokunsa ağlicam sanki. Ayın 3 ünde tekrar pskyatriye gidicem. Napicam ben boyle? Bi turlu gecmiyo bu hallerim. Ne yapmaliyim?😔😔😔
Anksiyete bozukluğu ve takıntı nasıl geçer?
Cevapla