Maalesef evet. Her konuda olmasa dahi bazı şeyleri elde ettikten sonra nedendir bilinmez o büyüsü, heyecanı kaçıyor gibi. Keşke olmasa ama bazı durumlarda bunu yaşamak üzüyor.💫
Bu durum bende çok fazla olmaya başlamıştı. Bir yerden sonra tüketim durumu son buluyor zaten. Hayatta bir noktadan sonra tüketmek mutlu etmez oluyor. Bir ara deli gibi par harcıyordum ancak yine de en fazla 1 gün beni mutlu ediyordu. Daha sonrasında bunu bıraktım. Bir şeyler satın almak yerine daha ise yarar konulara yöneldim, insana iyi geliyor. Bir kitap okumak, film izlemek derken hobiler edinmeye başladım. Şu anda kitap yazıyorum mesela, daha önce para harcarken aldığım keyfin kat ve kat fazlasını atıyorum. Aynı zamanda kalici bir mutluluk da veriyor.
30 yaşında araba sahibi oldum ve hevesim kaçtı millet 17 yaşında biniyordu arabaya ben öküz gibi izliyordum şimdi diyorum ki babama sat arabayı işyeri alalım diyorum küçük şehirden ama tutturdu arsaya kafe yapcam diye bizim millet aptal aptal babam akıllı adam olsa gider küçük şehirde işyeri alırdı bana çalışırdım hem girişimcilik devri bu devir para parayla kazanılır bunu bilmiyor insanlar. Yahudi atasözü bu arada.
Tam aksine daha çok motive oluyorum🧚🏼♀️ Her istediğimizi elde ettikten sonra hevesimiz kaçarsa zevk alacak bir şey de kalmaz ki🤷🏽♀️ Memnuniyetsizlik insanın içini çürütür, tecrübeyle sabit
Önceden oluyordu, ama minimal bir yaşama başladığımdan bu yana herşeyin kıymetini daha iyi anlıyorum. Elimdekilerle yetinmeyi biliyorum, birşeyleri elde ettikten sonra onu uzun süre kullanmaya devam ediyorum.. daha hevesli daha hoş oluyor.
Bu kaçınılmaz bir gerçektir. Elde etme dürtüsü yaşam amacı haline gelir. Beyin buna odaklanır. Elde edince de beyin yeni bir arayışa girer. Biz bunu hevesim kaçtı diye yorumlarız ama işin aslı öyle değildir. Beyne göre her şey aynı hedeftir aynı değerdir fakat duygularımız ve kalbimiz durumu farklı yorumlar.
böyle havalı efsane ulaşılmaz gibi görünen kadınlar varya onları tavlayınca ve hani basitliklerini görünce baya koşarak uzaklaşıyorum 😏😏 heves diye bişi kalmıyor
Hayır. Elde ettiğim şeyi elde tutmak için çaba sarf etmem gerektiğini biliyorum bu yüzden ona sıkı sıkı sarılmak, o şey için aynı şekilde mücadele etmek güzel
Tabiki istek arzu aşk hepsi ulaşmasından sonra aynı heyecan ve mutluluğu vermeyen şeyler. Elde edene dek sürüyor elde edince çıkan ana fikir. Evlilik aşkı öldürüyor bekar gezen hep gülüyor 😅😅😅
Ne İstediğinden Eminse İnsan Elde Ettiğinde Onu Kaybetmek İstemez Ve Elinde Tutar Çelişkili Bi Anlık Hevesle Aldanıp Ulaşmaya Çalışan Elde Ettiğinde Bırakır Ne İstediğimi Biliyorum Hevesim Kaçmaz