Arkadaşlar kız cok sinir bozucu
Boyu 170 ince belli dolgun dudakli
Göğüsleri büyük kalcasi büyük
Gözleri böyle kocaman kocaman
Kizi görünce sinirim bozuluyor arkadaşlarımda sen kizi kıskanıyorsun diyorlar daha da sinir oluyorum öyle dediklerinde sizce?
Boyu 170 ince belli dolgun dudakli
Göğüsleri büyük kalcasi büyük
Gözleri böyle kocaman kocaman
Kizi görünce sinirim bozuluyor arkadaşlarımda sen kizi kıskanıyorsun diyorlar daha da sinir oluyorum öyle dediklerinde sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ah yavrumm kiyamam gel bende seni seveyim kendini iyi hisset 😃
Sinir olabilirsin gayet normal ama kıskanıp kıskanmadığını anlamak için kendine şu soruları sorman gerek: Onun fiziğine özeniyor musun, onu güzel buluyor ve onun gibi olmak istiyor musun?
Kafana takma uzunlar güzel olabilir kısalarda tatlı oluyorlar.
Uzunlar niye çekici ya jsjsjdkd sinir oluyorum
Uzunlar uzun oldukları için daha çok göze batıyor daha büyük hedefler bölgeleri sayesinde olabilir.
Oho kızın reçetesini çıkarmışsın birde soruyormusun
Kanka kiza sürekli boyun cok guzel fizigin baya iyi falan diyorlar bende yazdim işte
Hııı ama bu sadece bunlardan belli olmaz ki
Evet kıskanıyorsun kanka
Ooo bğyğk meme büyük göt uzun boy daha nolsunnn
Of bu mu yanii :/
E en önemli şeyler
Ne önemli şeyler sen evleneceğin kadinin kalcasina gogusune bakip mi aliyorsun
Sen kadını kıskanmandan bahsettin evlilik nalaka
Kıskanıyorsun
Ölçüleri gerçekten iyi mi yaa herkes cok iyi diyor
Sen de iyi olduğunu söylemişsin zaten
Ben iyi olduğunu söylemedim
Olculerini yazdim sadece
Arkadaslaimda iyi diye sen kiksnaiyorsun diyorlar da bu kadar iyimi kii
Evet iyi. d
Harikaymış, kıskanç seni
Neyi harikaymis ya :(
Kıskanıyorsun
Fiziği gerçekten iyi mii sence
Yanii yazdıklarına göre iyi gibi