Sinirlenince vücudumu kesmeye başlıyorum, ne yapmalıyım?

Öfke kontrol sorunum var. Sinirlenince gerçekten çok nefret dolu ve kinci oluyorum. Yani eğer birisi beni sinirlendirirse, vücudumu keserek ona zarar vermişim gibi düşünüyorum. Biraz sinirim hafifliyor o zaman. Ama bunun bir problem olduğunun, normal bir şey olmadığının farkındayım. Ama sinirlenince öyle bir psikoloji de oluyorum ki hiçbir şeyi umursamamaya başlıyorum. Sinirlerimi nasıl kontrol edebilirim? şu an psikoloğa gidecek herhangi bir zamanım yok veya fırsatım yok, çalışıyorum ve sınava hazırlanıyorum. En az 1-2 yıl sonra gidebilirim.
Sinirlenince vücudumu kesmeye başlıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla