Sanal ortamda edilen hakaretler insanları incitmez mi?


Bugün birkaç soruya denk geldim. Ego, karaktersizlik el ele vermiş de soru sormuş gibiydi.

Merak ettim, acaba insanlar burada söylediklerinin, insanların gerçek hayatları üzerinde de etkisi olacağının farkında mı değil?

Sadece burası da değil, tüm sanal mecralar bu şekilde sanki. Klavyesine dokunanın içinden aşağılık, kendini bilmez, lanet bir yaratık çıkıyor, o yaratık da hiçbir duygusu yokmuşcasına kırıp döküyor.

Neden böyle?
Sanal ortamda edilen hakaretler insanları incitmez mi?
Sanal ortamda edilen hakaretler insanları incitmez mi?
Cevapla