Anlaşılıyor musunuz, Kendinizi anlatabiliyor musunuz?
“Benim anlattığım ile senin dinlediğin şey aynı şey değildir”
“Benim anlattığım ile senin dinlediğin şey aynı şey değildir”
Evet herkesi dinlerim. Kimisini birşeyler kapabilmek için ya da derdine azda olsa yardımcı olabilmek için gerçekten dinlerim kimini de ayıp olmasın diye. Ama benim anladığım ile karşımdakinin anlattığı her zaman bir midir, onu bilemem.
Önce dinlemeyi bilmek lazım.
Başardığımızı var sayalım.
Şahsımızı güzelce dinledik.
Ve bakarım kaset gibi mi🤔
Aynı şeyleri tekrar tekrar anlatan tipleri sevmem.
Dinlediğim hususta bir adım beklerim.
Şayet artık cevabı bildiği halde tekrar aynı şeyleri anlatıyor ise artık uzaklaşırım.
Benim için muhataplığı bitmiştir...
Megaloman bir tip olduğum için genelde insanlar beni dinler. Onun haricinde işime geliyorsa dinlerim, yok gelmiyorsa zaten onun benimle sohbet kurmasına izin vermem.
Cevap
8Cevap
Insanlara aynen, tamam diyerek geçiyorum. Kendimi pek anlatmıyorum çünkü gerek yok. Bilseler de bi faydası yok.
Ikisini dr yapabilirim konusulan konuya ve kisiye göre değişir
Kimseyi dinlemiyorum, kafama ne eser ise onu yapıyorum.😀
Dinlerim çünkü karşımdaki kişininde benim için böyle bir şey yapmasını istemem o yüzden dinlerim kendimide ifade edebilirm.
İnsanları Dinlerim Tabikide
Dinlemeyi ve dinletmeyi severim.
Dinlerim, anlarım, anlatırım
Dinlerim
Dinlerim
Dinleirm
Konunun ne olduğuna bağlı
dinlerimm
Kafam sakinse dnlerm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?