Söz dinlediğinizde neyle karşılaştınız? Olumlu bir şey mi olumsuz bir şey mi?

Olumlu sonuç aldım genellikle
Olumsuz sonuçlardayım
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Söz dinlediğinizde neyle karşılaştınız? Olumlu bir şey mi olumsuz bir şey mi?

Güzel bir soru olmuş bu.
Bunun sonucunu etraftaki insanların bilgisi, tecrübesi, zekası ve hayat görüşü vs. belirler.
Eğer bu konularda kaliteli bir çevreye sahipse kişi veya ona rehber olabilecek rol modelleri varsa olumlu, yoksa olumsuz sonuçlanır.
Maalesef benim çevrede başlangıçta pek bu durumda olan yoktu o yüzden olumsuz sonuçlandı. Sonra bunu değiştirdim, şu anda olumlu oluyor.
Dinlemem kendi bildiğimi yaparım genelde
Evet iso ille ben
Nerelisin djfjsjs
Anlıyore
İsssmaaaiiilll :D
Teşekkür ederimmmm❤️
Cevap
3Cevap
kimseyi dinlemem.
Herkesin dinlemem dinliyormuş gibi yapar canım, keyfim ve kendi istediğimi yaparım😅
Sen bizim taraflı mısın yoğssaamm
Aha ben😅
Genəlde bildiğimi okurum. Çünkü mantığıma yatan fikirlər söyləmiyorlar.
Söyleyen kişiye ve konuya bağlı. Haklı görürsem dinlerim.
Çevredeki insanlar genellikle boş konuşurlar
Aynen öyle diyorum
Dinlerim ama uygulamam
Kim olduğuna bağlı bu
Şu hayatta dinlediğim tek kişi hocam
Verimliyse iyi
Dinlerim ama sadece dinlerim :d ✌
Olumlu söz aldim
Kendimi dinlerim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar