Instagram'da, Youtube'da veya gerçek dünyada... Kızlar görüyorum. Pozitif takılıyor, yoga yapıyor, elbiseler eteklerle geziyor, kibar ve narin konuşuyor... Çok özeniyorum onlara, hoşuma gidiyor, beni mutlu ediyor. Ben de öyle olayım diyorum. Ama olmuyor. Doğal olun diyor herkes. Evet diyorum, onlar gibi olamam kendim olayım. Ama o da beni çok rahatsız ediyor. Arkadaşlarımla, ailemle, onunla, bununla... Bi yaygan, bağırarak, kelimeleri yuvarlayarak vb. konuşuyorum istemsizce. Farkına varınca rahatsız oluyorum. Ama galiba benim doğalım böyle. Biraz güzel giyineyim diyorum. elbise, etek alıyorum. Giyince üstümde bi kötü duruyor gibi hissediyorum, hem hiç rahat da değil. Saçlarım var upuzun, onları güzel şekiller yapayım ya da yaptırayım diyorum. Yina rahat değil, salık bile bırakmıyorum, hep at kuyruğu. Baktım kızlar saçlarını omzuna kadar kestirince daha bi narin görünüyor. Kestirdim saçımıomzumun üstüne kadar. Sonuç? Bende hiç o kızlar gibi durmadı. Ve koyu tenliyim, koyu kahverengi saçlı, koyu kahverengi gözlü... Açık tenli olmayı da çok isterdim mesela... Kaldım böyle ortada, size de danışayım dedim. Ben ne yapacağım, ne yapmalıyım? :/
Doğal ol. Nasılsan öylesin boşver.
Hayatını mutlu olacağın, kendini seveceğin şekilde yaşamak için öyle olmaya çalış. (O zaman nasıl yapacağımı biliyorsanız söyleyin lütfen.)
Başka bir şey?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer