Bütün kızlar çok güzeller ben niye öyle değilim?

Öncelikle detayı okumadan lütfen kimse yorum yapmasın...

Çok ağrıma gidiyor.
Çok güzel hayatları var istediklerini giyiyorlar yiyorlar içiyorlar. Bense hapis hayatı yaşıyorum sürekli paylaşımları görünce çok burkuluyorum...
Sürekli ev işi temizlik köle gibi çalışmak, kadın erkek ayrımı yapılması çok ağrıma gidiyor çok..
Ben artık çok bıktım bu hayattan daha farklı bi şehir görmemişim ne neyin nesi hic bilmiyorum daha metrobüse binmeyi bile bilmiyorum hoş bizde yok oda.
Bende artık normal insanlar gibi yaşamak mutlu olmak istiyorum.
Hapis hayatı yaşamaktan bıktım dışarı çıkmak yasak telefon yasak annemin telefonuyla oyalaniyirum gün içerisinde 😔..
6 aydır psikiyatrist ilaçları kullanıyorum psikolojim bozulduğu için..
Mutlu olabileceğim olan inancımı kaybettim ben... sizi asla affetmeyeceğim ailem.
Güncellemeler
+1 yıl
Ailemin maddi durumu gayet yerinde yeterince zenginler.
Ben lüks hayat istemiyorum sadece sevgi saygı göreceğim bi hayat ıstiyorum... kuru ekmeğe bile razıyım ☹
Bütün kızlar çok güzeller ben niye öyle değilim?
Cevapla