Belli çizgiler dahilinde yaşadığımız sözlü münakaşalar elbette oluyordur. Bu münakaşalar sonucunda bir taraf diğer tarafa "tek kelime etmez olaydım" pişmanlığını yaşatabiliyor... -Peki, sizinle hangi konuda münakaşa eden biri zararlı çıkar?#Congruent
Sizinle hangi konuda tartışmaya giren biri zararlı çıkar?
Hayallerim ve gururum konusuna çok önem veririm ve bu iki şeye saygısızlık edip tartışmaya kalkarsa şüphesiz zararlı çıkar. Ayrıca kararlarıma ve düşüncelerime karışılmasından da çok hoşlanmam.
Tartışmayı kazanmak için tartışmam ben. Yani bunu bir savaşa çevirmem. Kiminle neyi tartıştığın da önemli. Herkesle tartışılmaz, enerjine yazık olur gibi. :)
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Hicbir konuda zararlı cıkmaz ben tartısmalardan degl cözüm odaklı olmaktan yanaym zaten kimse benmle aynı fikirlere sahip olmak aynı bakıs açısıyla hayata bakmak zorunda degl önemli olan birinin galip gelmesi meselesi de degl eger konusurken ezip gecmek onun egosunu okşayacaksa bırakalm ben mutlu o haklı olsun
Tartışmak isteyen tarafla tartışmaya girerim konusu yok bazen biri dolmuştur sen çıkarsın karşısına ağzından kelime dahi çıkmasa bulaşan ruh hastaları var. Konuya sen kim köpeksin havlama len diye girerim😉
Haksızsa kesinlikle hiçbir tartışmada karlı çıkamaz haklıysa zaten tartışma yaşanmaz ben hatamı telafi etmeyi bilirim tatlıya bağlarız. Bir konu hakkında tartışıyorsam kesinlikle ortada haklılık payım vardır ki tartışıyorumdur.
Konudan ziyade kimle tartışdığına bağlı Hep ben haklıyım kafasında olan insanlar var bu yüzden konu ne olursa olsun sonu stres olur akıllı düşünen epmati yeteneģi olan birisile her konu tartışılır bence
Hiçbir konuda tamamen ben haklıyım gibi bir iddiam yok, böyle iddiası olan insanlara da her zaman gülmüşümdür. Insanoğlusun her insanın her insandan öğreneceği bir şeyler mutlaka vardır böyle bakmamak lazım...