Kendimi hiç beğenmiyorum güzel bulmuyorum insanların içine çıkınca ezik hissediyorum ne yapacağım?

Özellikle güzel kızlar olsun kendimi aşırı ezik hissediyorum kendimi hiç beğemiyorum sanki insanalr içinden ıyy ne çirkin kız ne itici falan diye geçiriyor bunu hissedebiliyorum ne yapacağım bir ortamda benimle muhattap olmuyorlar hep insanalr kolayca kaynaşabiliyor ama benle kimse konuşmuyor neden
Kendimi hiç beğenmiyorum güzel bulmuyorum insanların içine çıkınca ezik hissediyorum ne yapacağım?
Cevapla