Ya arkadaslar cok bıktım artık bu durumdan babama diyemem bunu ama çok rahatsızım bundan napıcam sırf babam için susuyorum?

Gizli Üye
Ya babanem senelerdir bizimle kalıyor 15ten fazla her neyse sürekli mesela öksürüp duruyor hem de sürekli şu an uyumak istiyorum sahurumu da ondan önce yaptım çünkü o mutfakta bulaşık yıkıyor ses yapıyo geceleri o seste yemek yemek istemiyorum. beni babama yok işte Aslı bu saatte geç yattı vesaire söylüyor. Uyarıyorum babane ses yapma falan inadına mı yapıyor anlamadım. Annemle sırf babam için bişe demiyoruz yani istesem de ben diyemem en fazla uyarırım düzgünce. Çok bunaldım ama nolucak böyle odasında balkon var açıp açıp kapatıyor ses yapıyor. Bunaldım artık. Tamam yaşlıdır katlan vs diceksiniz bunu yapıyorum zaten ama babamın bişeyler yapması lazım artık babam dısında 3 evladı daha var sorsak bakıma ihtiyacı yok ki annemizin yürüyo falan aklı basında diyolar madem öyle neden yanına bile gelmiyorlar senelerdir? Korkuyolar onlara yapışır onlarla kalmak ister hayır diyemeyiz diye.
Ya arkadaslar cok bıktım artık bu durumdan babama diyemem bunu ama çok rahatsızım bundan napıcam sırf babam için susuyorum?
4 Görüş