Uvey babaya baba demesine bozulmak normal mi, yoksa abartıyor muyum?

Kız kardeşim 17 yaşında üvey babamıza baba diyerek hitap etti adamlada bi sorunumuz yok yani sadece sinirlerim bozuldu haksız mıyım ayrıca annem babamla 12 yıldır ayrılar ve görüşmüyoruz bi babalık yapmadı bize

Uvey babaya baba demesine bozulmak normal mi, yoksa abartıyor muyum?
Cevapla