En büyük hata birisine kayıtsız şartsız inanmak mı?

En büyük hata birisine kayıtsız şartsız inanmak mı?


İnandım sana..

Ne dediysen inandım..
Yalan söyler belki dediler
Onlara kızdım...
Pişman mıyım hayır..
Ancak sana inanmak
En büyük hataymış anladım..

İnanmak.. hem de düşünmeden sorgulamadan kalbinizi açtığınız duygusal anlamda yakınlık hissettiğiniz bir insanı hayatınıza aldığınızda onun her dediğini sorgulamadan inanıyoruz hepimiz bunu yapıyoruz çünkü güvenmek demek inanmak demek..

Ancak her denilene inanmak kayıtsız şartsız ona güvenmek acaba yaptığımız en büyük hata olabilir mi?
#DengesizBirAdam
En büyük hata birisine kayıtsız şartsız inanmak mı?
Cevapla