18 yaşındayım kendimi çok boş biri görüyorum, nasıl bu psikolojiden kurtulabilirim?

18 yaşında üniversite 1. sınıf öğrencisiyim moda tasarım okuyorum 2 yıllık sosyal medyada bir çok insanın başarılarını görünce çok imreniyorum orta gelirli bir aile kızıyım elime az miktarda para geçiyor genellikle o sebeple istediğim her şeyi alamıyorum giyinemiyorum giyinmek istesem de ailem kısıtlıyor hep kısıtlanarak büyüyen biriyim bir şeylere adım atmak istesem hep bir engel oluyor önümde okuduğum mesleği seviyorum fakat online eğitimle nefret ediyorum hiçbir şey öğrenemiyorum doğru düzgün ilerki iş hayatımda bana sıkıntılar çıkarmasından endişeliyim dediğim gibi 18 yaşındayım ama çokça para kazanmak istiyorum yarın iş için evrak yaptırmaya gideceğim bir yandan okul bir yandan iş idare etmeye çalışıcam işim çok zor bir yandan 10 kilo vermem gerekiyor çok kilo aldım para kazanıp spor salonuna yazılmayı düşünüyorum geleceğim konusunda çok endişeli biriyim sanki beni kimse sevmeyecekmiş gibiyim çok vasıfsız ve yanlız hissediyorum bu psikolojiden nasıl kurtulabilirim..
18 yaşındayım kendimi çok boş biri görüyorum, nasıl bu psikolojiden kurtulabilirim?
Cevapla