Kendime bakmaya çok üşenmeye başladım psikolojimi nasıl düzeltirim?

Diş fırçalama duş gibi temel şeyler o kadar zor geliyoki bi yerde duydum psikolojinin bozuk olduğunun işaretiymiş böyle kolay günlük şeylerde zorlanmak. Hatta bi tık ağırmış psikiyatri psikologa gitmeyi filan diyodu. Nası düzeltirim gitmeden? Kendimi zorlasam içimden hic gelmedigi halde yapmak icin düzelir mi acaba kendiliginden?
Kendime bakmaya çok üşenmeye başladım psikolojimi nasıl düzeltirim?
Cevapla