karşı caddeye geçerken araçların arasında kalmak az daha gidiyorduk otobüs durdu önümde :D küçükken susamıştım Babaannemle bakkaldan çamaşır suyu almışız ama suyu pet şişeye koymuş ve su rengine benziyor ben de küçükken içmişim yutmadan tükürdüm ve tuzlu su içtim. Bir de küçükken bizimkiler beni evde bırakıp kitleyip dışarı gitmişler ben uyuyordum o anda tabi uyandım bir baktım evde kimse yok ben de korkudan yatak odasının camını kırmışım Allaha şükür bir yerime gelmedi.
Ortaokul 6. sınıfta kankamla bi kızın bütün defterlerini karalayıp küfür yazmıştık (sonradan kız kankamız oldu ama gerçeği söylemedik tabii) Birde kankamla ders çalışmak için biryer vardı ismini hatırlamıyorum orda çocuklar içinde biryer vardı o yüzden küçük kardeşimide götürmüştük neyse işte kardeşimin altını değiştirdim bne kankam da bezi atıcaktı almış pis bezi 2. katın penceresinden sokağın ortasına atmış
Bilerek yaptığım bir delilik değildi ama 15 temmuz günü dışarıdayım ve evime yollar ve ulaşım durdurulduğu için uzun süre gidememiştim. Hayatımda hiç bu kadar ne yapacağımı bilemediğim bir an olnamıştır
Gece klubunde sabahladıgımız bir gün sabaha karsı ingilterede yurduma dönerken metro durağında yere işemiştim ( metroyu gormesem bunu hatırlamayabilirdim ) daha neler neler yaptım..
Okulda derste hocaya mangal yakalım mı diye sorup hiç beklenmedik evet olur cevabı alınca okuldan kaçıp 3kilo şişlik et alıp dönmek cidden yaktırmıştı hıyar etleri görünce 😄😄bir hafta bütün sınıf vay be diyip gülmüştük
Yyyooo yapay denizimiz var bir kere sjdjsjd havuzdan çıkmıştık ya hemde adalarda dolaştım öyle yani söyle İstanbulun taksimi gibi falan oluyor galiba bizim adalar
Portekiz’de limandan çıkıp Lizbon’a gittim zenciler kokain satmaya çalışıyordu bende arkadaşımla görüntülü konuşuyordum nigga ona ve sattığı şeye video çektiğimi zannetti sonrasında bi şeyler söylemeye başladı ben takmadım döndüm arkamı gidiyorum O esnada etrafıma bir kaç kişi geldi diğeri götüme bi tekme attı arkamı dönmemle sağlam bi geçirdim düştü yere sonrasını hatırlamıyorum çok sağlam bi dayak yediğimi biliyorum ama keşke tekmeden sonra arkamı dönmeden devam etseydim dedim normale geldiğimde 😂
Yağmurlu bir havada kaçan okul otobüsünün önüne atlayıp, beni almasını istemiştim. Aklıma gelen Nirvana bu, sonuçta başarılı oldum ama şoförden baya trip yemiştim. Bu da böyle bir anımdır. :D
Okulum yanındaki boş arsada arabada sevişen çifti polise şikayet etmiştik orda onları tuttuk, müdürün odasına gidip deneme sonuçlarını almıştım ama iyi bedel ödedim,
Başlıyorum öhöm Yazın annem kuran öğrenmeye camiye gönderiyor diye 183'ü arayıp ailemi ihbaer etmiştim, sonracıma iddiaya girdik diye İzmir sıcağında şişme mont ve şemsiyeyle sahilde yürümüştük, kuzenimle evden kaçıp eve polisle gelmiştik ✋✍️
Hiç tanımadığım birinin arabasına binmiştim arkadaş olmuştuk sonrabir yere içmeye gitmiştik Geceleri yürüyüşe çıkmıştım Defalarca sahilde bir akşam&gece geçirdim Bugün deee saçımı kestirdimm😅 çok kısa
Telefonun ekranını kırık seviyorum diye yere atmıştım kırılması için, sert atmışım galiba ekranı çok kırılmıştı zaten bir iki günede açılmadı beyin kanaması geçirdi herhalde 😂
Bir akşam arkadaşlarımla İstanbul'da alkol almak ve sabah gözlerimizi açtığımızda Bodrum'da olduğumuzu far etmek. O kafayla büyük bir delilik Allah'tan ölüp gitmemişiz 😂😂😂😂😂😂
Birincisi daha metro gelmeden durduğun belli Çünkü öyle bir şey yaptığında oradan güvenlik gelir çekil diye uyarır baktın hala duruyorsan müdahale eder :) Az at yani