Hayatınızda manipülasyon yapan birileri var mı? Böyle bir duruma ne kadar katlanırsınız?

Mesela herhangi bir davranışından rahatsız olduğunu , sizi üzdüğünü ve seni etkilediğini dile getiriyorsunuz..
O davranışı yapmaması için elinizden geldiğince kendinizi ve nasıl hissettiğinizi açıklamaya çalışıyorsunuz.
Ancak kendisi hatalı olduğunu kabul etmek yerine sizin ruh hastası, şizofren, alıngan, psikopat, sorunlu biri olduğunuzu dile getiriyor..
Hatta bazen ‘Senin yüzünden yaptım, çok sıktında yaptım, buna sen sebep oldun’ gibi savunmalar yapıyor..
😒
😒
Yalnızca söylediğin ve tartıştığın ile kaldın ve hiç bir zaman önemsenmedi..
Hep sen suçluydun..
SENCE DE ARTIK VAZGEÇMEN GEREKMIYOR MU?
Hayatınızda manipülasyon yapan birileri var mı? Böyle bir duruma ne kadar katlanırsınız?
Cevapla