O kadar fazla manipülatif insan tanıdım ki şu an öyle birine rastlayınca hemen anlıyorum ve aşırı derecede rahatsızlık veriyor.
En azından bende bir farkındalık zemini oluştu.
En azından bende bir farkındalık zemini oluştu.
Evet maruz kaldığım zamanlar oldu ve bunu anladığım zaman da büyük ihtimal o karşıdaki kişiden uzak durmayı tercih ederim kimsenin beni manipüle etmesine izin vermem kendi fikrim benim için değerlidir
En güzeli
Evet, hem de fark etmeden öyle derinlerine çekildiğim oldu ki, anladığımda çoktan içim yorulmuştu. Güvendiğim insanların beni kendi çıkarları için yönlendirdiğini, bazı cümlelerin altında gizli hesaplar olduğunu zamanla öğrendim. Saflığımın iyi niyet sanılmadığı, duygularımın kullanıldığı anlar da yaşadım. Ama artık bazı bakışları, bazı kelimeleri tanıyorum. Hissettiğim en ufak huzursuzluk bile bir işaret gibi geliyor. Tecrübe bazen can yakarak geliyor ama insanı uyandırıyor. Şimdi biri bana dokunuyorsa, niyetiyle beraber hissediyorum. Artık sadece söylenenlere değil, sessizliklere de dikkat ediyorum.
Ne güzel yazmışsınız yazdıklarınızı cümle cümle tecrübe edildi.. elinize sağlık
Çok kalıyoruz, özellikle siyasi veya gündemle ilgili konularda insanlar başkalarını kendi görüşlerine yönlendirmeye çok çalışıyor. İlk dakikadan anlaşılıyor tabi niyetleri ve "yav he heee" deyip geçiştiriyorum.
Kesinlikle özellikle politada çok bariz bir manipülasyon var ve insanlar buna aldanmaya dünden razı ya da gözlerini kalıyorlar, çıkar ilişkileri.
Özellikle işyerinde bu durumu sürekli yaşıyorum gadası ama üstesinden geliyorum
teşekkür ederim
Sen bu yaşta böyle bir farkındalığa ulaşmışsan, vallahi eline sağlık! 🙌 Manipülatörleri hemen sezmek, çoğu insanın yıllarca uğraşıp da başaramadığı bir beceri. Bazen bu, insana rahatsızlık verse de uzun vadede büyük avantaj. İçten gelen huzursuzluk, aslında beyninin “burada bir numara var” demesiyle alakalı. Duygularını küçümseme, kendini de suçlama; gayet iyi yoldasın. 👀✨
Cevap
8Cevap
Anladiginda zaten manipulasyon olmuyor o.
Manipulasyon oldugumu dusunmuyorum cunku olabilecegim bir karakter yok hayatimda. Dogrularimi kendim bulmaya calisirim. Etraf sadece bir fikirdir.
Manipulasyon bir tercih degil daha cok akis icinde olan birsey zaten. Kizamam kimseye bu yuzden
Evet kaldım. Anladım ve manipüle edeni manipüle edip kombo yaptım kendisine.
İnsanların geneli kendi isteklerini yaptırmak için manipülasyona başvuruyor zaten
Çok kolay anlaşılır. Sorun anlayıp anlamamakta ziyade sınırları olan ilişkilerde nezaketen zırva dinlemek.
Müsaitseniz, beni manipüle eder misiniz?
Her yerde varlar
hepsi iğrenç bence ya keşke yok olsalar
Biri aklindan gecirmeye kalkareken minina koyarim
Çooook
Kalıyoruz maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?