Sebebini bilmediğim bir şekilde ve alakam olmadığı halde bile zora gitmeyi başarabiliyorum 🤣😂Düşünsene işi gücü yok senle uğraşıyor, tüm işi gücü sen olmuşsun😂🤣 Bu kadar önemli olduğumu bilmiyordum yiiaaa tenksss 🥳🥳🥳fotoğrafı kim temsil etmek ister? 🤔🤣
Bilmem benim kimse zoruma gitmiyor. Aksine güzelliği ya da mutluluğu görünce mutluluk duyan biriyim. Haset en büyük hastalık bana göre ve tedavisi de mümkün değil içten geliyor çünkü
Merhaba Siz grafikersiniz galiba Profilinizde gördüm. Konu ile alakasız biliyorum ancak Özel yoldan ulaşamadım. Grafik tasarım işleri ile uğraşıyorum alıcı bulma konusunda sıkıntı çekiyorumda soru sormak istiyorum Sizin için sıkıntı oluyorsa buradanda sorabilirim. ancak insanların bu açıdan sorunlarımı görmesi biraz garip olacak siz bilirsiniz.
Siz tam olarak ne tür kategorilerde çalışıyorsunuz homeofficemi yoksa ajansmı? Ben öğrenciyim freelancerımfoto manipülasyon ile uğraşıyorum Portfoliom içinde alanım içinde çokça projem bulunuyor, Ve birtakım Global platformlar içinde içerik üretiyorum. Şu ana kadar farklı platformlar üstünden bir çok yayıncı ve alıcılar ile işlerim oldu. Ancak şu an İşin Ancak şu an ortalama olarak haftada 1 2 iş alıyorum denebilir. Kendimi yabancı yurt dışı bağlantılı platform sitelerde portfoliomu sunuyorum. Dolar biriminden kazanç sağlamak istiyorum ancak Platformlar içinde çok fazla rekabet olduğu için satıcı kitlesinden sıyrılmak çokta kolay olmuyor. Şu an bunun için uğraşıyorum. Ancak Müşteri konusunda sıkıntı yaşıyorum. Sizce nasıl bir teknik uygulamam gerekiyor tam olarak bir yol önerebilirmisiniz.
Okuyorum henüz, anlaştığım yer var ama ajans değil bir şirket, sosyal medya+ video içerik vs. sormuş olduğun konuda ise ne desem net olamam. Daha bilgili birine danışabilirsin ya da okulda hocaların daha yönlendirici olacaktır. Behance hesabın zaten vardır sanıyorum ama yurt dışı bağlantılı platform sitelere hakim değilim o yüzden yorum yapamam. Ama yurt içi çok iyi ajanslar var yurt dışı ayağı olan oralara da portfolyonu göndermelisin. Free olarak yine çalışırsın ama bir yere bağın da olmalı benim görüşüm.
Şu an için blender modelleme animasyon işlerine girişeceğim Grafik tasarıma gireceğim ancak Orada amacım iş olanaklarını değerlendirmek ve kendime bağlantı bulmak olacak. Diğer açıdan sadece diplamo açısından bana yardımcı olacak. Yakın zamanda Grafik okuyan bir kaç arkadaşın final ödevlerini onların yerine yapmıştım. Final olarak bu tür ödevler oluyor ise bu insanlara yeteri eğitim verilmiyor dedim ancak üniversitesinden üniversitesine değişiyordur diye umuyorum. platform algoritmalarını az çok biliyorum kendimde farklı platformlarda içerikler üretiyorum. Üniversite içinde iş imkanınız olacak diye tahmin ediyorum insanlarla konuşun yani öncesinde bir geçmişiniz var mı bilemiyorum kariyer anlamında ancak bağlantı edinin. birde Portfolionuz var mı bu instagram, behance, thumbrl? Satış yaptığınız siteler bionluk ve armut, türü yerel siteler sanırım. Atabilirseniz bionluk ve behance adresini atabilirmisiniz. Yardımınız için teşekkürler.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet bazılarının zoruna gidiyor tabi ki. 😂😂 bir şey yapmamıza gerek yok yani var olmamız bile bir kişilerin bir zorlarına gidiyor. ama çok keyif alıyorum ben. böyle çekemiyorlar ya boş ver demek fazla mükemmeliz onlara göre
Gidiyorum ki tehlikeli görüyorlar beni 🤣 flortlerim varmış ama benim bundan hiç haberim yok mesela 🤣 zorlarına gittiği için arkamdan konuşuyorlar bence 🤣
Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Oluyor 🥺 iş yerinde tulumla makıneye bakım yapıyordum adamı işten cıkardım. Tamirci mi beni işten cıkarak hahaha falan dedi. Sonra gelip özür diledi müdürüm falan dedi ama iş işten geçmişti 🥺
Dızcılık benim için sanat 😂 kişiye göre davranma hak hukuk kısmanda bak gercekten iyiyim. Her ne kadar insan sevmesem bile ‘yiğidi öldür hakkını yeme ‘ diye boş yapmıs yine atalar. Ne boş adam bu atalar ya 😂
ahsdjashda 🤣delil o delil, saflığımın kanıtı yazıyor orada işte 😂 🤣 O zaten mömkün değil yapamazsın ki 😂 yalandan yere kısmını yaparsın ama ponçiklik kısmı pek sana uymadı yaaa 😂
Delil mi inandım tağam tağam 😂 sen onu saflara göster torti 😂 Yalanca anadilim 😂 ponçik kısmı dediğin gibi bende çok emanet durur , beceremem ki zaten 😂
Ne demek ne demek her zaman elimden geldiğince dilimin döndüğünce 😂 Kendinin inanacagın yalanları bilmem de inanmak isteyecegın yalar bulmasın seni 🥺 Bu yalancanın edebıyat kısmı işte
Ne demiş ünlü düşünür yonca evcimik? Yalanlarla dost edinceğime gerceklerle yalnız kalır kendıme durust olurum. Kişinin kendine olan saygısı sanırım bu 🤔
Öyle hissediyorum diye şımarıklık yapayım 😂 Yaptıgı her işte öyle. Ev süpürürken bile kişi kendine saygısını gösterir. İş yerinde teknisyenlere diyorum hep. Yaptıgınız işi siz begenıyorsanız , size bu şekılde yapılsa rahatsız olmazsanız , içiniz rahatsa yaptıgınız işten o iş olmus demektir
Eksikliğini yaşadığı şeyi söylemem yüzünden 😂 beyin gibi 😂o organı olmayan biriyle sohbet etmek istememem suç mu? 🤔 Bence değil 😂Biraz yüksek nabızla yazdım ama dondurulcak bir sebep değildi 🤔bilmeden çok can sıkmışım o kesin 🤣🤣
Yetkılı bir abi/ abla falandı herhalde 🤔 suc degıl aksine olması gereken. Düşünsene karsında ki insanda beyin aktif olarak calısmıyor eeee ne konusacaksın ki ne paylasacaksın o insanla 🥺 Hesap kapanacak kadar sıkmışsın. Demek ki dogru yoldasın 😂
Muhatabım yetkisiz bir kişiydi. Şikayet etti ya da o an birine denk geldi bilemem ama canı sıkılan birine denk geldiği belli 😂 Bana ait görüşte 3. sahıs olarak gelip beni kovuyor bende uygun bir dille yolu öğrettim kendisi düşünemediği için 😂
Yol doğru ama kendileri o yola gelemeyecekleri için zora gittim sanırım🤣🤣 bak böyle deyince bi üzüldüm şimdi yazık değil mi onlara yaaa 🥺
Böyle basit sebepten hesap kapatmak nedir ya 🤔 ben olsam diğer arkadasın hesabını kapatırım. Zeki biri sana yardımcı oluyor daha ne istiyorsun avel derim 😂 Yok yok onlara haktır. Beyin bu gelişime acık bir organ. Geliştirmemek tercih bile değil. Sırf bu yüzden doğal seçilime destek veriyorum. Beynini kullanamayan insanlar kendini imha edecek zeki insanlar üreyip cogalacak ve dünya daha yasanılır bir yer olacak. Düşüncesi bile cok guzel
😂😂 içim ferahladı okurken yaa, daha okurken bir aydınlanma ferahlık geliyor birde gerçek olsa (amin)🤔
Her soruma gelip 5xper hesapla taciz eden biri vardı master veya fenomenlerden biri olduğunu ima etmişti defalarca şikayet ettim birebir özelden durumu anlattım ama sadece yorumları aldılar 😂😂 Konu ben olunca hemen kapatılıyor ama😂 Ah torticiğim yaa ne kadar ilgi görüyorsun böylee dedim kendime 🤣🤣🤣🤣 valla bunların benle ilgilendiği kadar ilgiyi ben kendime göstermemişimdir
Gercek olsa gercekten muhteşem olur bak. İş yerinde sacma sapan iş kazası gecırenlere diyorum hep. Doğal seçim bu , hastanede doktora aynen böyle söyle diye 😂 Bu insanlarda ki fenomen ya da yuksek xper seviye merakı hevesi ne anlamadım 🤔 Böyle bir sitede fenomen diye ünvan neden var onu hiç anlamıyorum. Fenomenlık verılmez kı fenomen olursun. Fenomen diye de etiket olmaz. Değişik işler ya. Oooo torti ilgi verenin de var heee işin almanyadan iyi bak 😂😂
Geçen benim de bi olasım geldi engellenince, dedim ozaman iyice çıldırırlar🤣Hayır benim anlamadığım hiçbir işlevi özelliği olmamasına rağmen bir insan bununla neden övünür ki?🤔 Sonuçta canı isteyenin olabildiği bir şey🤣
Sebep ; gercekten basarı elde edememiş. Hayatını sosyal medyaya adamış , göz önünde olmayı seven insanlar için bulunmaz nimet. Onlara göre bu bir başarı çünkü vizyon dar 😂
O zaman ben gideyim torti. Malum zabanan erken uyanacam. Görüşürüz , biliyorsun kendin için kendine iyi bak 👍🏼
Bu soru senin hesabın dondurulduktan sonraydı. Benim de dondurulmuştu ergen modlar yüzünden. Anlatmışımdır o zamanlar illa ki. Başka bir şey daha oldu bana 😂 Sitede ben gibi takılanlar vardı 😂 ilk hesabımı kapattıktan yıllar sonra siteye girip bakınırken denk geldim 😂 benim nickimle "geri geldim nasılsınız" tarzı sorular sorulmuş benim soru ve yazım tarzımda 😂 Memlekette işsiz çok 😂 ben gibi takılıp ne elde etmeyi planlıyorsun. Beni tanıyanlar elbet anlayacak ben olmadığını 😂 Bir de yaşı kendi yaşı yapmış 🤭 yaşlarımız tutmuyordub😂😂