Psikolojimin bozulduğunu düşünüyorum. Kimseyle konuşamıyorum ne yapmam lazım?

Kendimi çok yalnız hissediyorum sanki bu dünyada insanların içinde tek başıma kalmışım gibi. Hiç kimse anlamıyor beni. Çok zayıf bir insanım hemen her şeye üzülüyorum kırılıyorum ve bunu kafama takıyorum. Kimsede anlamıyor beni kimseyle konuşamıyorum bu durumu bu yüzdende herkesle kavga ediyorum ve küs kalıyorum. Bu seferde çok yalnız hissediyorum. Ama onlarla olsam yine yalnızım. Doktora gitmek istemiyorum. Sadece beni anlicak ve içimi sürekli dökebiliceğim bir insana ihtiyacım var galiba. Online psikolog var mı acaba? Ne yapıcamı bilmiyorum artık hiç dünyadan zevk alamıyorum ve insanlara geçinemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Artık kendimi dinledikçede kendimle kavga halinde oluyorum. Niye böyleyim bu kadar dengesizim diye kendime kızıyorum. Ama yinede insanları affedemiyorum çünkü beni üzüyorlar
Psikolojimin bozulduğunu düşünüyorum. Kimseyle konuşamıyorum ne yapmam lazım?
Cevapla