Bazı kapalı kızlar çok itici değil mi sizce de?

Ben 18 yaşında, Atatürk ilke ve inkılapları doğrultusunda ilerlemeye çalışan biriyim. Dinim islam. Dinimi doğru bir şekilde öğrenmeye çalışıyorum. İslam dini kapanmayı emrediyor tamam.. ben açığım ancak açıktan kasıt saçlarım açık ama mini etek vs. gibi şeyleri bu yaşıma kadar giymedim. Ancak hergün sözde kapalı, kule gibi topuklu ayakkabı giyen, suratında bir ton makyaj, büyük bir topuz yapıp kafayı bağlayan insanları gördükçe iğreniyorum. Sanki irandayız gibi. Lütfen böyle insanlar aynaya birkaç kez daha baksın aşırı görüntü kirliliği yapıyorlar. Hele bugün gördüğüm şey karşısında çok şaşırdım kız kapalı ama kolu façalı ve bileği dövmeliydi. :/ böyle insanlarla bir arada bulunmak bile aşırı rahatsız edici.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada kimse bana kafir, ateist vs. Kelimeler söylemesin. Çoğu kapalıdan daha bilgiliyim ve Allaha olan inancım gönülden.
Bazı kapalı kızlar çok itici değil mi sizce de?
Cevapla