Bazı kızların gevşek olması sizce de çok itici değil mi?

Ya kız dediğin oturaklı olur şimdiki kızlar bakıyorum da kankalarına aşkımlı canımlı cicimli vs. kardeşim dediğin insana yalnızca kardeşim dersin. Erkeklere de cıvık cıvık hareketler falan, şimdikiler çıkma teklifi bile eder olmuş, yazık kendilerini düşürüyorlar...
Bazı kızların gevşek olması sizce de çok itici değil mi?
Cevapla