Şişman kızlar bana çok itici , israfkar geliyor. Sizce itici değiller mi?

Şişman kızlar bana çok itici , israfkar geliyor. Sizce itici değiller mi?

Şişman kızlar bana çok itici , israfkar geliyor. Sizce itici değiller mi?

Şişman kızlar bana çok itici , israfkar geliyor. Sizce itici değiller mi?
Cevapla